«حبيب کاشاني» در گفت‌و‌گو يا ميراث‌آريا (chtn)، گفت: ساده‌ترين روش براي پيگيري مشکلات و گرفتن پاسخ مناسبي براي آن‌ها، تماس تلفني و يا ارسال نامه است، اما متاسفانه تاکنون با اين روش‌ها نتوانسته‌ايم از شهرداري‌هاي مناطق جواب بگيريم.

اين عضو شوراي شهر تهران افزود: متاسفانه وقتي مردم نامه‌اي از شورا به شهرداري‌هاي مناطق مي‌برند با عکس‌العمل‌هاي ناخوشايندي مواجه مي‌شود و از همه بد‌تر اين‌که همين رفتارهاي نادرست و بي‌اعتنايي‌ها را نسبت به اعضاي شوراي شهر نيز دارند.

«کاشاني» براي تاييد ادعاي خود به پيگيري‌هاي چند ماهه‌اش براي تماس تلفني کوتاه با شهردار منطقه ۲ اشاره کرد و گفت: شهردار منطقه ۲ جواب تلفن‌هاي ما را نمي‌دهد اما به تماس‌هاي تلفني معاونان شهردار تهران که به نظر مي‌رسد با ما فرق دارند به سرعت پاسخ مي‌دهد.

عضو کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران خاطرنشان‌کرد: عمده سوالات ما درباره وضعيت مالي در شهرداري تهران است که به هيچ‌وجه شفاف نيست و مساله فروش تراکم و درآمدهاي حاصل از آن براي اعضاي شورا سوال‌هاي بسياري را به وجود آورده است. ما هم براي پيگيري پاسخ همين سوال‌ها با شهرداري‌هاي مناطق تماس مي‌گيريم اما جوابي دريافت نمي‌کنيم.

«کاشاني» درباره وضعيت نامشخص درآمد حاصل از فروش تراکم در شهر تهران اظهارداشت: تراکم چيزي نيست که در بقالي‌ها فروخته شود و فروش آن سال‌هاست در انحصار شهرداري بوده است، اما مشخص نيست چطور مي‌شود که تراکم به پيمانکار و از او به کارگزار واگذار مي‌شود و سپس با تخفيف‌هاي ۴۰ تا ۵۰ درصدي به فروش مي‌رسد.

عضو شوراي شهر تهران افزود: بهتر است مسوولان شهرداري به جاي رسانه‌اي‌کردن رقم بدهي‌هاي خود به پيمانکاران و دادن جواب‌هاي سربالا به شوراي شهر، توضيح دهند به جاي پرداخت اين بدهي‌ها چه ميزان مجوز تغيير کاربري و تراکم داده‌اند و اگر هم فرصت کردند جواب اعضاي شورا را بدهند.
/118

انتهای پیام/

کد خبر 139005114